با حضور قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:


«احسان عراقی‌زاده» به‌عنوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با حضور فرامرز مداح، قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برگزار شد.

به گزارش کرمان نو، مهدی عرب‌پور، دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در این مراسم مراسم بیان کرد: در بحث مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها فرمایش شهید بهشتی است که آغاز انقلاب فرمودند:«ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» در این نظام هرکسی مسئولیتی می‌پذیرد با این نیت است که به مردم خدمت کند و در جهت رفاه مردم قدمی بردارد که رضایت مردم و خداوند را به دنبال دارد.

وی افزود: امام علی (ع) نیز وقتی کسی را به مقامی منصوب می‌کردند می‌فرمودند:« چیزی که به شما داده می‌شود برای شما نیست»؛ این فرهنگ انقلاب در راستای مسئولیت‌ها است و هر کس هر جا مسئولیتی می‌پذیرد جز این نیتی ندارد.
عرب‌پور ادامه داد: حوزه راهداری، حوزه‌ای جدی و بی‌سروصدا برای خدمت به مردم است؛ در این حوزه بسیار زحمت کشیده شده و عزیزانی که در عرصه خدمت بودند بسیار زحمت کشیدند.
وی ضمن تشکر از سیدعلیخانی، مدیرکل سابق اظهار کرد: آقای عراقی‌زاده تجربه خدمت را دارند و امیدواریم در این عرصه هم موفق باشند.
در ادامه عفت شریعتی، نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امیدواریم همگان در ابعاد مختلف بتوانیم در جهت اهداف تمدن اسلامی گام برداریم و خداوند متعال به همگان این توفیق را عنایت کند.
شایان ذکر است این مراسم با حضور سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، حاجی زاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، سرهنگ حجت الله پاداش جانشین سپاه ثارالله در بسیج اقشار، سرهنگ امان الله بامری مسئول سازمان بسیج کارمندان، رضایی رئیس پلیس راه استان کرمان و جمعی از دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.
در این مراسم از زحمات سید علی حاج سید علیخانی تقدیر و احسان عراقی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان منصوب شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85389
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.