امضای تفاهم‌نامه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با آموزش و پرورش

تفاهم نامه دبیر خانه کانون‌های خدمت رضوی کرمان با آموزش و پرورش استان همزمان با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امضا شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم امضای این تفاهم نامه، هم افزایی و حمایت‌های بی دریغ در جهت اشاعه سیره رضوی و خدمت رسانی به آینده سازان ایران اسلامی به ویژه نیازمندان و محرومان در حوزه مدرسان، مربیان و مشاوران را از مهمترین اهداف امضای تفاهم نامه برشمرد.

به گفته او، تعیین نقاط محروم و مستعد جهت خدمت رسانی، مساعدت و همکاری آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برای در اختیار قرار دادن فضای آموزشی به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی تربیتی دانش آموزان در ساعات غیر در آموزشی، معرفی نیرو‌های فرهنگی متعهد برای خادمیاری و همکاری در برگزاری اردو‌های آموزشی تربیتی و تفریحی ویژه خادمیاران برتر تعلیم و تربیت از مهمترین تعهدات آموزش و پرورش استان کرمان می‌باشد.

او فعالسازی خدمت برای خادمیاران در حرم، بسترسازی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تربیتی، اهدای بسته‌های فرهنگی و متبرک، به کارگیری خادم یاران داوطلب آموزش و پرورش در کانون تعلیم و تربیت جهت همکاری در برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی را از مهمترین تعهدات کانون خادمیاری تعلیم و تربیت استان برشمرد.

تفاهم نامه دبیر خانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با آموزش و پرورش استان همزمان با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امضا شد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89828
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.