تعطیلی آموزش حضوری در برخی از مدارس استان کرمان به علت برودت هوا

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری در برخی از مدارس استان در امروز شنبه دوم بهمن ۱۴۰۰ به علت برودت هوا خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان،مهران باهری با اعلام این خبر گفت: با توجه به برودت و کاهش دما به زیر منفی ده درجه در شهرستان شهربابک و هماهنگی با ستاد بحران این شهرستان آموزش حضوری در تمامی مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا ناشی از وزش شدید باد و برودت هوا آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه گلباف و مدارس روستاهای حرمک، نسک و کشیت در تمامی دوره های تحصیلی امروز شنبه دوم بهمن ۱۴۰۰ تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

باهری با بیان اینکه با توجه به برودت هوا و وزش شدید باد در شهرستان بافت آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه جاری تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد، گفت: مدارس متوسطه این شهرستان هم با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه راین نیز امروز شنبه دوم بهمن به علت برودت هوا تعطیل شد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

باهری گفت: با توجه به وزش شدید باد و طوفان مدارس دوره ابتدایی منطقه شهداد نیز امروز شنبه فعالیت خود را با دو ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در شهرستان رابر تمامی مدارس این شهرستان نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری بیان کرد: وزش شدید باد و طوفان شن آموزش حضوری در مدارس شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان را در تمامی دوره های تحصیلی، امروز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰تعطیل کرد و آموزش در این مناطق از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند نیز به علت برودت هوا امروز شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

باهری گفت: آموزش حضوری در مدارس شهرستان رودبار جنوب نیز در تمامی دوره های تحصیلی به علت وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار امروز شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: سردی هوا آموزش حضوری در تمامی مدارس همه دوره های تحصیلی بخش ساردوییه شهرستان جیرفت را هم به آموزش حضوری تعطیل کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83835
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.