۱۶ واحد آموزشی در ریگان مراحل پایانی ساخت را می‌گذارند

فرماندار ریگان گفت: ۱۶ واحد آموزشی در این شهرستان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به همت خیرین و تعدادی از بانک‌های استان کرمان در حال ساخت است و مراحل پایانی را می گذراند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، امین باقری روز چهارشنبه در بازدید کارشناسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از مدارس در حال احداث شهرستان ریگان افزود: نیمی از مدارس در دست احداث ریگان در مهرماه و مابقی در آبان و آذر تحویل آموزش و پرورش این شهرستان خواهد شد.

وی اظهار داشت: با افتتاح ۱۶ واحد آموزشی در دست احداث در ریگان سه هزار دانش آموز این شهرستان از نعمت مدرسه مقاوم و محیط مناسب آموزشی برخوردار خواهند شد.

فرماندار ریگان با بیان اینکه محوطه های برخی مدارس این شهرستان خاکی و برای استفاده دانش آموزان نامناسب است عنوان کرد: ده‌ها واحد آموزشی کانکسی و غیراستاندارد در شهرستان ریگان وجود دارد.

وی گفت: خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان نسبت به مقاوم سازی و تجهیز مدارس غیراستاندارد شهرستان ریگان توجه ویژه ای داشته باشند.

باقری افزود: بیشتر مدارس غیراستاندار شهرستان ریگان در مناطق عشایری و سخت گذر قرار دارند.

وی از تکمیل استخر شنای آموزش و پرورش با اعتبارسه میلیارد تومان در ریگان خبر داد و اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76360
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.