افزایش غیرقانونی قیمت‌ها را گزارش کنید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از مردم خواست در صورت مشاهده، افزایش غیرمجاز و غیرقانونی قیمت کالاها، موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ این سازمان گزارش کنند. 

مهدی حسینی‌نژاد افزود: پاسخگویی به سامانه ۱۲۴ طی این ایام از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب توسط بازرسان به صورت ویژه انجام و در مابقی ساعات شبانه روز به درخواست‌ها به‌صورت الکترونیکی پاسخ داده می‌شود.

وی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان پس از افزایش قیمت بنزین از دو منظر تمهیداتی را برای بازار اندیشیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: افزایش قیمت بنزین بر روی پنج درصد از کالاها و خدمات از جمله حمل و نقل درون شهری به صورت مستقیم تاثیر دارد که افزایش نرخ این کالاها برعهده کارگروه تنظیم بازار گذارده شده و تاکنون تصمیمی برای افزایش قیمت این محصولات گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت بنزین بر ۹۵ درصد کالاها تاثیری ندارد و در صورتی که برخی افراد سودجو قصد افزایش نرخ این کالاها را به صورت غیرمجاز انجام دهند تیم‌های نظارتی و گشت‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان از طریق شماره ۱۲۴ و اداره‌کل تعزیرات حکومتی این استان از سامانه ۱۳۵، تخلفات بازار را به‌ صورت ویژه رسیدگی می‌کنند که با سوءاستفاده‌گران برخورد قانونی صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37766
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.