مدیراموردیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خبرداد:


زمان قطعی‌های برق از طریق تماس به مشترکان اطلاع‌رسانی می‌شود

مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شمال استان گفت: به منظور رفاه حال مشترکین محترم برق این سامانه راه اندازی شده و خاموشی های برنامه ریزی شده یا احتمالی پیک بار از طریق تماس با تلفن همراه مشترک اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، حسین علیزاده از راه اندازی نرم افزار ( اپلیکیشن) اعلام و ثبت خاموشی در مرکز فوریتهای برق شمال استان خبر داد.

او گفت: پیش از این مشترکین با مراجعه به سایت شرکت به نشانی www.nked.co.irيا ازطريق نصب اپليکيشن برق من بر روي تلفن همراه خود ميتوانستند از جدول زمان بندي خاموشي ها اطلاع يابند که با راه اندازي سامانه تلفني جديد از طريق سه خط به سرشماره 03459229، 03431253900و 03431254900 در صورت نياز به خاموشي با شماره همراه مشترکين هر منطقه يا شهرستان به صورت سيستم خودکارتماس گرفته شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

علیزاده افزود: مشترکین می توانند علاوه بر این سامانه اطلاعات قطعی‌های برق را از طریق پیامک نیز دریافت نمایند. برای این کار لازم است با مراجعه به سایت این شرکت در بخش خدمات الکترونیکی در قسمت (سامانه دریافت خاموشی از طریق پیامک) کلیک کرده و اطلاعات موردنظر را وارد کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72930
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.