اعتراض برخی مبتلایان به کرونا در کرمان: صف مرغ ما را مبتلا کرد

تعدادی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان دلیل ابتلایشان به کرونا را حضور در صف مرغ عنوان کردند و از استاندار کرمان انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان پیش از ظهر امروز به همراه محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری به‌منظور بررسی امکانات و آمادگی بیمارستان‌های کرمان در مواجه با پیک جدید کرونا در استان از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان بازدید کرد.

استاندار کرمان در این بازدید با حضور در بخش بستری بیماران مبتلا به کویید19 در طبقه چهارم این بیمارستان از تعدادی از بیماران عیادت و با آنها گفت‌وگو کرد.

در این بازدید یکی از بیماران با انتقاد از صف‌های طولانی مرغ در سطح شهر و ازدحام جمعیت مردم به استاندار کرمان گفت: دلیل ابتلایم به کرونا حضور اجباری در صف برای خرید مرغ بوده است.

وی از استاندار کرمان درخواست کرد فکری برای مردم و مایحتاج عمومی آنها بکند تا از ازدحام جمعیت و ایجاد صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌های عرضه مرغ در سطح شهر جلوگیری شود.

این بیمار تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی شیوع بیماری و ابتلای مردم به کرونا حضور در صف مرغ در سطح شهر است.

به گزارش تسنیم هنگام خروج علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز مردی که همراهی بیمار مبتلا به کرونا بود نیز جلوی استاندار را گرفت و از بابت شلوغی صف‌های طولانی مرغ در کرمان گلایه کرد.

این مرد با بیان اینکه دلیل ابتلای پدرش به کرونا حضور در صف برای خرید مرغ بوده است اظهار داشت: بیش از یکسال است که پدر و مادرم از خانه بیرون نرفته بودند اما شب عید مجبور شدند برای تامین مایحتاج خود و خرید مرغ در صف بایستند.

وی با تاکید بر اینکه صف‌های مرغ باعث شیوع بیماری در بین مردم می‌شود گفت: الان چه کسی پاسخگوی بیماری پدرم هست و اگر این صف‌ها نبود امروز پدرم در بخش کرونایی بیمارستان بستری نبود.

به گزارش تسنیم علی زینی‌وند استاندار کرمان در بازدید از بخش کرونایی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با پرستاران و کادر درمان این بخش دیدار و گفت‌وگو کرده و به آنها خدا قوت گفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67982
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.