خودروهای با پلاک‌ غیربومی توقیف می‌شوند| ورود به آرامستان کرمان ممنوع

طبق مصوبه ستاد کرونای استان ورود خودروهای پلاک غیربومی به ویژه از سیستان و بلوچستان و هرمزگان به داخل شهرها ممنوع است و اگر خودرویی با این پلاک ها در سطح شهر و تفرجگاه‌ها مشاهده شد، توقیف می‌شود.

با قرمز شدن ۹ شهرستان استان کرمان جلسه اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا ظهر امروز به ریاست استاندار کرمان برگزار شد.

در این نشست علی‌ زینی‌وند با تاکید بر تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی استان گفت: از فرمانداران درخواست داریم مکان‌هایی که مراسم ختم و عروسی در منازل برگزار می شود را بدون استثناء به دستگاه قضائی معرفی کنید.

او افزود: نظر ما این است هیچ خودروی پلاک غیربومی به ویژه از سیستان و بلوچستان و هرمزگان وارد شهرهای ما نشود و اگر خودرویی با این پلاک ها در شهرهای استان و تفرجگاه ها مشاهده شد، توقیف شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گفت:‌ درباره تفرجگاه ها و پارک ها هر جا می‌توانید مانع بگذارید و مسدود کنید و در جاهایی که نمی‌شود، خدمات از جمله آب و برق را قطع کنید تا مانع حضور مردم شویم.

او اضافه کرد: ییلاقات و تفرجگاه ها باید مسدود شود و گلزار شهدای کرمان و آرامستان ها نیز باید تعطیل شود؛ تیم های نظارتی فعال‌تر شود و بسیج همه نیروها را آماده باش داده و آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی است.

اگر امام جمعه صلاح می‌داند، نماز‌جمعه برگزار نشود

استاندار کرمان می‌گوید: علی رغم اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا گفته نماز جمعه در شهرهای قرمز با ۷۰ نفر و نارنجی تا ۱۰۰ نفر در فضای باز برگزار شود، درخواست دارم اگر شورای سیاست گذاری و نماینده ولی فقیه در استان صلاح می‌دانند، همین موارد را نیز برگزار نکنند تا بتوانیم برای دیگر موارد ممانعت ایجاد کنیم.

زینی‌وند تصریح کرد: ادارات حتما طرح دورکاری را با طرح مدیریت هوشمند تطبیق بدهد و نیروها به همین صورت سر کار بیایند و دادگستری جاهایی که تجمع است، محدود کنند و فرمانداران هر اداره، دفتر پیشخوان و محلی را که محل تجمع است، اجازه دارند تعطیل کنند.

به گفته‌ی او در فعالیت صنوفی که محل تجمع نیستند، گشایش بشود اما جاهایی که تجمعی هستند و کمیته اقتصادی تصمیم گرفته، باید محدودیت ایجاد شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73204
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.