محدودیت تردد در شهرستان جیرفت| مدارس جیرفت فعلا تعطیل

فرماندار جیرفت با اشاره به افزایش آمار مبتلایان شناسایی شده در شهرستان جیرفت گفت: محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرکز شهر اعمال می‌کنیم.

عطاپور با اشاره به اینکه بیشتر بیماران به صورت سرپایی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند و نیاز به بستری نداشته اند افزود: تخت کافی برای بیماران حاد احتمالی در بیمارستان‌های جیرفت وجود دارد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

عطاپور گفت:بر اساس مصوبه ستاد کرونای شهرستان بازگشایی مدارس در جیرفت فعلا منتفی است.

او افزود: در مسیر تردد به سمت مناطق ییلاقی اطراف جیرفت محدودیت ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان جیرفت ادامه داد: در مورد ورود به ادارات هم در مورد کارکنان و هم مراجعین استفاده از ماسک الزامی شده است.

وی تاکید کرد: در موضوع تردد در جاده‌ها به ستاد کرونای استان پیشنهاد داده‌ایم محدودیت‌هایی برای ورود خودروها در مرز جنوبی استان با هرمزگان گذاشته شود.

او اضافه کرد: برای تاکسی‌های داخل و خارج شهر نیز پروتکل‌های بهداشتی را سختگیرانه‌تر اجرا می‌کنیم.

فرماندار جیرفت در مورد محدودیت‌های اعمال شده در زمینه تردد در شهرستان جیرفت گفت:خیابان های منتهی به بازار و مرکز شهر از ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۲۳:۰۰ مسدود می‌شود.

روزهای پیش رو نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی بین اصناف بیشتر خواهد شد.

عطاپور گفت: استقرار تیم های مرکز بهداشت در مناطق ییلاقی از روز پنج شنبه و نظارت دقیق بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز و اماکن از دیگر تمهیداتی بود که در ستاد کرونای جیرفت مصوب شده است.

فرماندار جیرفت در مورد وسایل حمل و نقل عمومی گفت:اتوبوس ها تنها می توانند حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت خود با رعایت پروتکل های بهداشتی مسافر جابجا کنند.

او اضافه کرد: در صورت ادامه روند صعودی تعداد مبتلایان اقدامات سختگیرانه فروردین ماه مجددا اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49689
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.