کرمان به عنوان بیست و یکمین استان وارد پروژه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی می شود

بهروز کتابی در حاشیه همایش افتتاح و معرفی طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از سال 85 پروژه کارت هوشمند درمانی کلید خورد اما بنا به دلایلی جلوی اجرای این طرح گرفته شد، افزود: این طرح سال 94 در استان یزد یه شکل پایلوت اجرا و پیاده سازی شد.

وی با بیان اینکه این طرح در سال 95 در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی اجرایی شد، ادامه داد: طی سال گذشته بیش از 95 درصد نسخ سرپایی در مراکز تحت درمان سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام شد.

معاون دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی گفت: سالانه 60 میلیون دفترچه تامین اجتماعی چاپ می شود که با اجرای این پروژه طی سال گذشته 20 میلیون دفترچه کمتر چاپ شد.

کتابی، دسترسی آسان به پرونده های الکترونیکی و صرفه جویی در کاغذ و زمان را مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این فاز از طرح به صورت اختیاری در حال اجرا است و پوشش 100 درصدی در استان ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه بسیاری از تداخلات دارویی و مشکلات ناخوانی برطرف می شود.

معاون دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی از مطالبه 130 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی از دولت خبر داد.

همایش افتتاح و معرفی طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی امروز با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، مدیر درمانی تامین اجتماعی، معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و جمعی از مسوولان در سالن همایش های بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21308
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.