اختصاص سه قطار به تهرانی‌ها و یزدی‌ها برای مراسم تشییع سپهبد سلیمانی

رئیس گروه مسافری اداره راه آهن کرمان از اختصاص سه قطار از استان‌های تهران و یزد برای حضور هم وطنان در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

محمد رضا زید آبادی رئیس گروه مسافری اداره راه آهن کرمان گفت: برای حضور هم وطنان استان‌های تهران و یزد سه قطار اختصاص یافته است و طبق برنامه ۲ قطار از تهران و یک قطار از یزد به مقصد کرمان در روز‌های دوشنبه و سه شنبه وجود دارد.

او افزود: قطار‌های تهران در ساعات ۱۵ و ۱۸ روز دوشنبه حرکت کرده و روز سه شنبه در ساعات ۵ و ۸ صبح به کرمان می‌رسند. این قطار‌ها با ظرفیت‌های ۴۸۰ و ۵۴۰ نفر در برنامه قرار گرفته اند.

زید آبادی بیان داشت:قطاری که از یزد حرکت می‌کند با ظرفیتی بیش از ۴۰۰ نفر در روزسه شنبه ساعت ۱۰ صبح مسافران را به مقصد می‌رساند.

رئیس گروه مسافری اداره راه آهن کرمان تصریح کرد: با تلاش‌های ما و طی نامه‌ای درخواستی از استانداری کرمان سعی شده است از ساعت ۵ صبح روز سه شنبه تا ۱۱ صبح نیازمسافران را با حضور تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها برای ایاب و ذهاب این عزیزان فراهم کنیم.

زید آبادی گفت: ساعات برگشت قطار‌های تهران ۱۸:۵۰ و ۲۰:۵۰ و قطار یزد ۱۳:۳۰ روز سه شنبه پیش بینی شده است.

او افزود: مسافرانی که قصد سفر را دارند می‌توانند با مراجعه به آژانس‌ها و سایت راه آهن از ساعات حرکت قطار‌ها و هزینه بلیط آن‌ها با خبر شده و ثبت نام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39790
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.