در یک ماه گذشته صورت گرفت؛


صادرات ۱۱۰۰ تن زغال حرارتی از ایستگاه راه آهن زرند به کشور ترکیه

مدیرکل راه آهن کرمان از اعزام دو محموله زغال حرارتی از ایستگاه زرند به کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مجید ارجونی امروز ۱۸ آذرماه در آیین اعزام محموله زغال حرارتی صادراتی از ایستگاه راه آهن زرند گفت: این دومین قطار اعزامی به ترکیه در یک ماه اخیر است.

وی بیان‌ کرد: دومین محموله زغال سنگ حرارتی به وزن ۵۵۰ تن با ۱۰ واگن اعزام شد که نخستین محموله به وزن ۵۵۰ تن با ۱۰ واگن هفته گذشته و در مجموع ۱۱۰۰ تن اعزام شده است.

مدیرکل راه آهن کرمان اظهار کرد: زرند یکی از  مناطق استراتژیک و با دارا بودن معادن و کارخانجات متعدد مستعد بارهای داخلی و صادراتی در راه آهن کرمان محسوب می شود که با ایجاد خطوط فرعی به کارخانجات این شهرستان توانسته ایم چشمه های بارجدید را ایجاد کنیم.

علی صادق زاده، فرماندار شهرستان زرند نیز در این مراسم گفت: مدیرکل راه آهن‌کرمان یکی از مدیران تلاشگر و با انگیزه استان است که با تلاش همکاران خود توانسته در توسعه صنعت ریلی استان اقدامات ارزنده ای داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راه آهن کرمان، علی صادق زاده بیان کرد: از آنجایی که اداره کل راه آهن کرمان خطوط ریلی فرعی را برای اتصال به کارخانجات در این شهرستان ایجاد کرده است ما نیز در این شهرستان با همکاری کارخانجات تلاش می کنیم که بتوانیم بار ورودی و خروجی این کارخانجات را به ریل منتقل کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81240
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.