وضعیت آب و هوای کرمان | بارش باران در بیشتر مناطق کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر، بارش باران و رعدو برق در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: امروز افزایش ابر، بارش باران در بیشتر مناطق، رعدوبرق و وزش باد به صورت لحظه‌ای در استان پدیده غالب است.

او افزود: احتمال بارش برف در ارتفاعات غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

سلاجقه با اشاره به این که لغزندگی سطح جاده‌های کوهستانی، جاری شدن روان آب از بالادست دور از انتظار نیست بیان کرد: اجتناب از تردد، توقف و همچنین چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌شود.

او تصریح کرد:هم استانی‌ها از سفر‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

سلاجقه گفت: دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی آمادگی داشته باشند.

ا‌و افزود: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند لاله زار با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58856
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.