کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اعلام کرد


وقوع طوفان در استان کرمان/ از درختان و سازه های موقت فاصله بگیرید

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه احتمال شکستن درخت های فرسوده و سازه های موقت هست، مردم از قرارگیری در نزدیک آنها خودداری کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، فهیمه راستی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در مناطق جنوب غربی استان افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق را داریم.

وی افزود: در سایر مناطق استان از امروز بر شدت وزش باد افزوده می شود و بیشینه سرعت وزش باد در مناطق شرقی و برخی مناطق غرب موجب کاهش میزان دید افقی، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و وقوع طوفان شن و اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به سایر استان ها خواهد شد.

راستی با اشاره به اینکه هشدار سطح زرد در استان صادر شده، بیان کرد: با توجه به وقوع طوفان توصیه می شود شهروندان نسبت به استحکام سازه های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی اقدام کرده و از حضور در فضای باز به ویژه گروه های حساس، خودداری نمایند.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: همچنین با توجه به اینکه احتمال شکستن درخت های فرسوده و سازه های موقت هست، مردم از قرارگیری در نزدیک آنها خودداری کنند.

وی با اشاره به وقوع طوفان شن در شرق استان کرمان، گفت: شهروندان قبل از ترد در جاده به ویژه از سمت سیستان و بلوچستان، از وضعیت راه ها اطلاع حاصل نمایند.

راستی در پایان گفت: صبح امروز لاله زار با دمای ۱۱ درجه، خنک ترین و شهداد با دمای ۳۴ گرم ترین نقطه استان بود.

وی با اشاره به اینکه دیروز شهداد با دمای ۴۷ درجه، گرم ترین نقطه استان کرمان بود، افزود: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۲۱ درجه سانتیگراد بود و پیش بینی می شود در گرم ترین ساعات به ۳۷ تا ۳۸ درجه برسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91933
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.