شروع نشانه‌های مسافرت‌های نوروزی؛


افزایش ۱۴ درصدی بستری‌های کرونایی در استان کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش 14 درصدی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز 20 فروردین ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: تا یک هفته قبل روند تعداد بیماران سرپایی و بستری استان نزولی بود.

وی با بیان این مطلب که امروز استان کرمان جزو استان هایی بود که به آن هشدار داده شد، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد روند بیماری کووید 19 در استان صعودی شده است اما این بدان معنا نیست که پیک بعدی به شدت پیک های قبلی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: براساس آمار روزانه تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان نسبت به قبل مقداری افزایش پیدا کرده است.

وی از بستری بودن 355 نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون ابتلای 81 قطعی و 274 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 49 نفر در ICU که 23 نفر آنها تحت ونتیلاتور قرار دارند.

واکسینه شدن 90 درصد جمعیت استان

رشیدی نژاد با بیان این مطلب که از واکسیناسیون در ایام تعطیلات نوروز آنگونه که پیش بینی می شد استقبال نشد، تصریح کرد: 90 درصد کل جمعیت هدف استان واکسن تزریق کرده اند. گفتنی است که 34 درصد جمعیت هدف استان دوز سوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به بازگشایی مراکز آموزشی عنوان کرد: ترغیب واکسیناسیون از سیر ابتلا جلوگیری می کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87129
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.