جذب پزشک متخصص در دانشکده علوم پزشکی سیرجان

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان از به کارگیری و جذب تعدادی پزشک متخصص در دانشکده پزشکی شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلسه تجلیل از خیران سلامت بخش گلستان در شهرستان سیرجان،  صبح امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و تنی چند از خیران و مسئولان در بخشداری گلستان برگزار شد.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به پیشرفت در بخش بهداشت و درمان شهرستان سیرجان گفت: خوشبختانه سیرجان در حوزه بهداشت و درمان با توجه به توسعه و پیشرفت‌های زیرساختی که داشته، به قطب بهداشت و درمان جنوب غرب استان کرمان تبدیل خواهد شد که این امر به همت و تلاش خیران و مسئولان بهداشت و درمان سیرجان به زودی به ثمر خواهد نشست.

او دامه داد: مجمع خیران سلامت شهرستان سیرجان در حوزه سلامت با خدمت رسانی در بخش‌ها و روستا‌ها دارای رتبه برتر کشوری است.

بهاء الدینی از به کارگیری و جذب تعدادی پزشک متخصص در دانشکده پزشکی شهرستان سیرجان خبر داد و افزود: طبق سرشماری انجام شده  جمعیت شهرستان سیرجان ۳۲۵ هزار نفر اعلام شده؛ اما این شهرستان به بیش از ۷۰۰ هزار نفر از شهر‌های همجوار؛ یعنی ۲ برابر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد که این به واسطه تلاش‌های مسئولان شهرستان است.

او با ا شاره به اینکه مجمع خیران سلامت شهرستان سیرجان در حوزه سلامت در بخش‌ها و روستا‌ها خدمت رسانی می کند، بیان کرد: خیران مدرسه ساز در امر ساخت اماکن آموزشی و مدرسه دارای رتبه برتر کشوری است که بیش از ۵۰ درصد مدارس به همت خیران ساخته شده که نمونه بارز آن ساخت ۲۵ مدرسه به همت یک خیر است.

در پایان این جلسه از تعدادی از خیران سلامت بخش تجلیل و از درمانگاه خیر ساز خواجو شهر نیز بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81370
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.