وجود 987 معلول ضایعه نخاعی در استان کرمان

به گزارش ایسنا منطقه کویر، “عباس صادق‌زاده” مدیرکل بهزیستی استان کرمان امروز 25 تیرماه در دیدار استاندار با کارکنان اداره کل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته بهزیستی(22 تا 28 تیرماه) اظهار کرد: همکاران ما مشکلات زیادی دارند و براساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، میزان حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی در رتبه پایین پرداختی حقوق در استان قرار دارد.
وی با بیان اینکه کار در حوزه اجتماعی و بهزیستی کار راحتی نیست و بسیار سخت است و در شرایط کنونی بعضا اخبار ناگواری که دریافت می شود، همکاران ما موارد را از نزدیک لمس می کنند بیان کرد: کارکنان بهزیستی نیازمند یک توجه و حمایت هستند و امیدواریم با حضور استاندار به این موضوع پرداخته و گامی برای ایجاد انگیزه در همکاران برای مداخلات به هنگام در جامعه برداریم.
به گزارش ایسنا، در این دیدار اعلام شد در سطح استان کرمان 987 نفر معلول ضایعه نخاعی وجود دارد که ماهانه بیش از 444 میلیون تومان هزینه خرید وسائل بهداشتی این افراد است.
در این دیدار کارشناسان حوزه های مختلف بهزیستی از جمله امور اجتماعی، توانبخشی و … نظرات، مشکلات و دغدغه های خود را بیان کردند.
همچنین در این دیدار با توجه به وجود 600 موسسه خیریه در استان بر ساماندهی این مجموعه ها و تاسیس خانه تشکل ها تاکید شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30316
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.