مدیر آموزش و پرورش کرمان: تغییر نام یا کاربری مدارس خیرساز تخلف است

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: به زیرمجموعه تاکید کرده ایم که تغییر نام یا کاربری مدارس خیرساز بدون هماهنگی و اخذ موافقت خیر، تخلف است و نباید رخ دهد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در مراسم آغاز ساخت مدرسه عشایری خیرساز در روستای شهیدان جرجندی در شهرستان کهنوج افزود: بدون هماهنگی فرد خیر هیچ فضای آموزشی خیرساز نباید آغاز شود یا به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: احترام به خیران مدرسه‌ساز راهبرد اصلی آموزش و پرورش است.

رضایی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز با مدرسه سازی، هنرمندانه در امر آگاهی بخشی مشارکت می‌کنند گفت: مشارکت خیران در امر مدرسه سازی در استان کرمان بی نظیر است.

به گفته وی به همت خیران عملیات اجرایی ۲۷ مدرسه در پنج ماه اخیر در استان کرمان آغاز شده است.

رضایی ادامه داد: آموزش و پرورش امروز پشتیبان دارد و تعامل و همکاری بسیار خوبی بین مردم، مسئولان و نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش ایجاد شده است.

وی با اشاره به پایین بودن میانگین سرانه فضای آموزشی استان کرمان نسبت به میانگین کشوری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد میانگین سرانه فضای آموزشی طی سه سال آینده به میانگین کشوری می رسد.

به گزارش کرمان نو، عملیات احداث مدرسه عشایری خیرساز سه کلاسه در روستای شهیدان جرجندی از توابع شهرستان کهنوج واقع در جنوب استان با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

این مدرسه خیرساز با عنوان موسسه خیریه مهر گیتی و زیربنای ۱۹۶ مترمربع ساخته می شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90087
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.