مدیر روابط عمومی علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد


اختصاص سهمیه واکسن «پاستو کووک» برای تزریق به دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در رفسنجان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: سهمیه ای از واکسن ” پاستو کووَک ” جهت تزریق به دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص پیدا کرده که زمان تزریق این واکسن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، «زهره سامره» اظهار کرد: متقاضیان دریافت واکسن برکت نوبت اوّل، می توانند صبح جمعه ۲۳ مهرماه جاری با در دست داشتن کارت ملی به مصلی رفسنجان مراجعه و این واکسن را تزریق کنند.

وی افزود: همچنین افرادی که متقاضی واکسن آسترازنکا هستند می توانند روز یکشنبه هفته آینده با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون مصلی نوبت اوّل این واکسن را  تزریق کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین بیان کرد: سهمیه ای از واکسن ” پاستو کووَک ” جهت تزریق به دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص پیدا کرده که زمان تزریق این واکسن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه واکسیناسیون تمام روزهای هفته علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، در محل مصلی برقرار و آماده پذیرش همشهریان رفسنجانی و ساعت کار این پایگاه از شنبه تا پنج شنبه از ۷ صبح تا ۱۸ و جمعه از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح است.

به گفته سامره، واکسیناسیون اتباع افغانستانی نیز همه روزه علاوه بر داخل مهمانشهر در ضلع شمالی مصلی رفسنجان انجام می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: تاکنون ۲۰۳ هزار و ۶۹ دوز واکسن نوبت اول و ۱۰۰ هزار ۶۵۲ دوز واکسن نوبت دوم کرونا در رفسنجان و انار تزریق شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78228
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.