با حضور وزیر آموزش و پرورش کلید خورد؛


برگزاری جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار در کرمان

با حضور وزیر آموزش و پرورش، آیین پایانی دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار در شهر کرمان کلید خورد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین پایانی دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار گفت: تعداد ۹۳ هزار و ۳۷۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار، مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، ارسال شده که بر اساس جنسیت، ۴۰ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۵۳ هزار و ۲۸۸ زن در این جشنواره شرکت کرده اند.

رضایی گفت: دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار در محور‌های شعر، نمایشنامه، فیلم کوتاه و نماهنگ برای فرهنگیان، در محور نقاشی برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی، در محور نقاشی و خط ریز برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، در محور‌های شعر، عکاسی و نقاشی دیجیتال برای دانش آموزان متوسطه اول و در محور‌های شعر، داستانک و ویدیو کست برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شده است.

به گفته او بیشترین آمار شرکت کننده‌ها به ترتیب مربوط به شهرستان‌های استان تهران، استان‌های گلستان، گیلان، فارس و قزوین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این جشنواره دارای وب سایت تخصصی بوده که تمامی اطلاعات و اخبار در آن بارگذاری شده، همچنین ثبت آثار هم در این وب سایت انجام شده است.

آیین پایانی دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان کرمان، همچنین حضور مجازی جمع زیادی از معلمان و دانش آموزان سراسر کشور در تالار پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82723
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.