تعطیلی مدارس و تاخیر در شروع کار ادارات برخی مناطق کرمان

با توجه به آلودگی هوا مدارس برخی مناطق استان کرمان تعطیل اعلام شد و ادارات نیز با تاخیر فعالیت خواهند کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند اعلام کرد باتوجه به عبور توده ریزگرد‌ها از شهرستان زرند، خطرناک بودن شاخص آلایندگی و تداوم وجود ریزگرد‌ها در سطح شهرستان، امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ آموزش مدارس تعطیل و ادارات دولتی شهرستان زرند دایر خواهند بود، ولی با سه ساعت تاخیر یعنی ساعت ۱۰ صبح آغاز بکار خواهند کرد.

امتحانات مدارس در ساعت مقرر برگزار خواهند شد.

در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، مراکز بهداشتی، بانک ها، مراکز آموزش عالی و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگاه‌های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه می‌باشد.

گرد و غبار، مدارس شهرستان کرمان و فهرج را تعطیل کرد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به خیزش گرد و خاک و افزایش گرد و غبار موجود در هوای شهر کرمان گفت: مدارس شهرستان‌های کرمان و فهرج در تمام دوره‌های تحصیلی، تعطیل است، اما امتحانات نهایی برگزار می‌شود.

مهران باهری گفت: مدارس شهرستان‌های کرمان (کرمان، چترود، شهداد و ماهان) و فهرج با توجه به خیزش گرد و غبار و آلودگی هوا امروز یکشنبه یکم خرداد ماه تعطیل است.

به گفته او امتحانات نهایی پایه دوازهم در تمامی شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود، اما با توجه به اهمیت حفظ سلامتی دانش آموزان امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی به زمانی دیگر موکول شد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88991
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.