ستاد اجرایی فرمان امام هفت هزار بسته نوشت‌افزار در کرمان توزیع کرد

 معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از آغاز پویش ملی احسان در کرمان خبر داد و گفت: هفت هزار و ۶۰۰ بسته نوشت‌افزار و کیف با کمک نیروهای جهادی در مناطق محروم این استان توزیع می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حجت معین الدینی با اشاره به جزئیات پویش ملی احسان در کرمان افزود: در این پویش ۳۲۰ هزار بسته نوشت افزار با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور توزیع شد که هفت هزار و ۶۰۰ بسته آن به استان کرمان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۵ غرفه مشق احسان و گروه عدالت اجتماعی در کرمان تاسیس شده است تصریح کرد: بسته ها شامل نوشت افزار و کیف هستند که به تفکیک مقاطع و دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند و در این میان ۶ نوع کیف به تناسب سن و جنسیت اهدا می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: این بسته ها با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهر کرمان، شهرستان های راین، اندوهجرد، جیرفت و به طور کلی تقریبا در تمام مناطق محروم این استان توزیع خواهد شد.

معین الدینی درباره اهداف ستاد اجرایی امام (ره) نیز گفت: محرومیت زدایی قشر آسیب دیده از اول شیوع کرونا در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام بوده و این خدمت رسانی ها به یاری گروه های جهادی در مناطق مختلف این استان انجام می شود.

وی از آب رسانی، تامین جهیزیه، مواد غذایی، اجرای طرح مشق احسان و غیره به عنوان اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یاد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77008
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.