واکسیناسیون دانش‌آموزان رفسنجانی آغاز شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه سایت برای ثبت نام دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین ۱مهر ۱۳۸۲ تا ۱مهر ۱۳۸۳) باز شده، گفت: دانش آموزانی که در سامانه سلامت برای واکسن کرونا ثبت نام و پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، می توانند از امروز ۳۱ شهریورماه جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “زهره سامره” اظهار کرد: براساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، افراد فاقد پرونده بهداشت می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی، تشکیل پرونده داده و برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند.

وی با دعوت از شهروندان رفسنجانی مبنی بر اینکه جهت جلوگیری از ازدحام تنها با دریافت پیامک نوبت دهی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، افزود: برای رفاه حال همشهریان عزیز، در هر دو شیفت صبح و عصر، نوبت اول و دوم واکسن تزریق می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین عنوان کرد: تاکنون  ۱۴۳ هزار و ۷۸۶ دوز واکسن نوبت اول و ۶۶ هزار و ۹۱ دوز واکسن نوبت دوم در رفسنجان و انار تزریق شده است.

سامره در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان رفسنجانی نیز گفت: دانش آموزانی که در سایتsalamat.gov.ir  ثبت نام کرده و پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، می توانند از امروز ۳۱ شهریورماه جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سامانه نوبت دهی کروناsalamat.gov.ir برای دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین ۱مهر ۱۳۸۲ تا ۱مهر ۱۳۸۳) باز شده است، یادآور شد: حضور دانش آموزان در مراکز واکسیناسیون صرفاً براساس نوبت دهی از طریق این سامانه خواهد بود.

سامره با اشاره به اینکه در دو مرکز مصلی رفسنجان و پایگاه شهیده حسن رمضانی واقع در خیابان پاسداران واکسیناسیون انجام می شود، خاطرنشان کرد: از دانش اموزان عزیز و خانواده های ایشان صمیمانه تقاضا داریم برای جلوگیری از شلوغی، معطلی و احتمال ابتلا در مراکز واکسیناسیون، صرفا در زمان نوبت به مراکز مراجعه و از حضور بدون نوبت جداً خودداری فرمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77191
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.