۲۰ شهریور آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۲۰ شهریور آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی فرهنگیان است گفت: فرهنگیان این استان نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان اقدام کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی ضمن تقدیر از فرهنگیان این استان نسبت به تکمیل فرآیند رتبه بندی در سامانه افزود: با توجه به‌ فرصت پیش آمده در خصوص بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی تا بیستم شهریور ماه ۱۴۰۱، معلمان نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی http://rtb.medu.ir حداکثر تا پایان روز یکشنبه اقدام کنند تا کارگروه مربوطه نسبت به‌ بررسی و تایید مستندات عمل نماید.

وی اظهار داشت: با توجه به نبود دسترسی برخی فرهنگیان به مدارک و مستندات شخصی در موعد مقرر، امکان بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تمدید و زمینه تکمیل اطلاعات نیز مهیا شده است.

رضایی بیان کرد: فرهنگیان (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور فرصت مجدد نسبت به تکمیل اطلاعات را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: افرادی که اطلاعات خود را ثبت نهایی کرده ‎و اکنون قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند نیز می توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به راه اندازی میز خدمت رتبه بندی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان و مدارس تاکید کرد: مدیران مدارس برای رفاه فرهنگیانی که امکانات سخت افزاری مناسبی برای تهیه تصویر مدارک و بارگذاری ندارند، امکانات مدرسه را در اختیار آنها قرار دهند.

وی گفت: راهنمای کامل فرآیند نحوه بارگذاری مدارک در سایت رتبه بندی به آدرس: http://rtb.medu.ir قرار دارد و افرادی که تحت هر شرایط اطلاعات آنها در سامانه مشکل داشته و یا نیاز به پشتیبانی دارند در سایت مذکور از قسمت پشتیبانی نسبت به ثبت تیکت اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96404
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.