افزایش مویی نرخ ارز، طلا در کانال نزولی

بازار امروز شاهد نوسان عمده قیمت‌ها بود: طلا و سکه در حالی امروز روند کاهشی قیمت را تجربه کردند که دلار در صرافی ها گران شد.

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۹۲ (یک هزار و چهارصد و نود و دو ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ – با کاهش ۰.۱۷ درصدی به ۱,۴۸۹ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و نه) دلار رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳۹۷,۳۰۰ (سیصد و نود و هفت هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۵۶ درصدی، از ۵۳۲,۸۰۰ (پانصد و سی و دو هزار و هشتصد ) تومان به ۵۲۹,۸۰۰ (پانصد و بیست و نه هزار و هشتصد) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۲۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۷۲۱,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و بیست و یک هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز دلار مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. این ارز قابل معامله که ۲ روز پیش تا ۱۱,۱۴۱ (یازده هزار و یکصد و چهل و یک) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۰۱ درصدی به ۱۱,۱۴۳ (یازده هزار و یکصد و چهل و سه ) تومان رسید.

یورو، امروز ۱۲,۴۵۴ (دوازده هزار و چهارصد و پنجاه و چهار ) تومان معامله شد که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبه‌رو بوده است. سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۳,۹۱۹,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و نوزده هزار) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۷۴ درصدی به ۳,۸۹۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و نود هزار) تومان رسید.

سکه امامی، امروز به ۳,۸۹۶,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و نود و شش هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۸۴ درصدی، از ۲,۰۲۵,۰۰۰ (دو میلیون و بیست و پنج هزار) تومان به ۲,۰۰۸,۰۰۰ (دو میلیون و هشت هزار) تومان رسید.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۳۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۲۰۹,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و نه هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۸۱۹,۰۰۰ (هشتصد و نوزده هزار) تومان معامله شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37198
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.