امدادرسانی به ۳۸۰۰ نفر گرفتار در سیل و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از ۳۸۰۰ نفر گرفتار در سیل، برف و کولاک دو روز اخیر استان کرمان خبر داده است.

رضا فلاح گفت: امداد رسانی به بیش از ۳۸۰۰ نفر گرفتار در سیل، برف و کولاک در ۴۸ ساعت گذشته به همت نیروهای امدادی این جمعیت انجام شد.

او افزود: ۴۶ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۱۶ تیم به بیش از ۳۳۰۰ نفر گرفتار در سیل در ۴۷ روستا و مراکز شهرستان‌های منوجان، کهنوج، ساردوئیه، ارزوئیه، قلعه گنج، ریگان و رودبارجنوب با توزیع اقلام زیستی و گرمایشی امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: در شهرستان‌های کرمان، ساردوئیه، شهداد، سیرجان و رابر برف و کولاک رخ داده و نجاتگران هلال احمر در قالب ۱۶ تیم در مراکز شهرستان ها و روستاها به بیش از ۵۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

او بیان داشت : همچنین بیش از ۱۰۰ نفر در پایگاه های امدادونجات بین شهری جمعیت هلال احمر در سطح استان طی ۴۸ ساعت گذشته اسکان یافتند.

بارش سنگین برف و باران در دو روز گشته در استان کرمان سبب جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوب و بسته شدن راههای ارتباطی شده است و برخی روستاها در محاصره سیلاب هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40240
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.