سرمایه‌گذار پروژه تله‌کابین قول داده است:


تله‌کابین کرمان نوروز ۹۹ افتتاح می‌شود

شهردار کرمان در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمران شهری کرمان با اشاره به پروژه تله‌کابین شهر کرمان گفت: سرمایه‌گذار پروژه تله‌کابین قول داده است که در ایام عید نوروز این پروژه به‌بهربرداری (آزمایشی) برسد و امیدواریم به قول خود عمل کنند زیرا در سال گذشته نیز چنین قولی دادند اما به آن جامه عمل نپوشاندند.

“مهران عالم‌زاده” در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راه‌آهن (شهید بادپا) بیان کرد: این پل در ایام‌الله ۲۲ بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

عالم زاده با اشاره به سیستم حمل و نقل عمومی شهر کرمان، عنوان کرد: براساس سیاست‌های وزارت کشور، افزایش نرخ کرایه تاکسی به افزایش نرخ بنزین نخواهیم داشت ضمن آنکه به آژانس‌ها نیز سهمیه سوخت اختصاص داده می‌شود لذا با توجه به سهمیه‌ای که به آژانس‌ها اختصاص داده می‌شود، موظفند سرویس عمومی را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، شهردار کرمان در پاسخ به این سوال که آیا حمل و نقل عمومی جوابگوی افزایش تقاضای استفاده از این ناوگان عمومی را به دلیل گرانی بنزین خواهد داشت؟ افزود: با توجه به اینکه ۸ دستگاه اتوبوس چند ماه اخیر نوسازی و به سیستم حمل و نقل عمومی شهر کرمان اضافه کردیم اکنون براساس این تصمیم جدید (افزایش نرخ بنزین) ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز نوسازی و تا پایان سال به ناوگان عمومی اضافه خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که به صورت کلی حمل و نقل عمومی کشور خیلی مطلوب نیست، اظهار کرد: با توجه به ۲۰ دستگاه اتوبوسی که از سال گذشته نوسازی کردیم سیستم حمل و نقل عمومی شهر کرمان بهتر شده اما با ایده‌آل‌ها فاصله داریم و با این اتفاق جدید این فاصله همچنان حفظ می‌شود.

عالم‌زاده عنوان کرد: اگر دولت بخشی از این هدفمندی یارانه‌ها را به حمل و نقل عمومی اختصاص می‌داد و چند دستگاه اتوبوس در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌داد بیشتر به قشر آسیب‌پذیر کمک می‌شد زیرا آنها بیشتر از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و ما نیز این پیشنهاد را به دولت داده‌ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37780
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.