تکذیب شیوع بیماری پوستی در جنوب کرمان | علوم پزشکی: برخورداری بهداشتی جنوب قابل قبول است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تکذیب شیوع هر گونه بیماری پوستی در جنوب کرمان با ابراز تاسف گفت: جای سوال است چرا همیشه شایعات و حدس و گمان های احتمال وقوع حوادث و یا شیوع بیماری‌ها در جنوب کرمان قوت می‌گیرند.

“علی سالاری مقدم” در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شیوع بیماری پوستی در جنوب کرمان بخش جازموریان و روستای چاه ابراهیم و استمداد از جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: تا این لحظه به عنوان معاون درمان از شیوع هرگونه بیماری پوستی در جنوب کرمان بی اطلاع هستم.

وی اظهار کرد: هیچ‌گونه درخواستی برای حضور پزشک در منطقه نداشتیم و اگر بر فرض مثال چنین موردی هم پیش بیاید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با استفاده از پزشکان متخصص در منطقه توان درمان و آموزش های بهداشتی را دارد.

سالاری مقدم با رد هر گونه شیوع بیماری و نه فقط پوستی در جنوب کرمان گفت: ما از هیچ سازمان و نهادی در زمینه درمان و آموزش بهورزان و مردم درخواست کمک نکردیم چون بیماری و مشکلی وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برخورداری مجموعه بهداشت و درمان جنوب کرمان را با حمایت های ویژه وزارت بهداشت در مواقع نیاز قابل قبول عنوان کرد.

وی با ابراز تاسف گفت: جای سوال است چرا همیشه شایعات و حدس و گمان های احتمال وقوع حوادث و یا شیوع بیماری‌ها در جنوب کرمان قوت می گیرند.

طی روزهای اخیر خبری در فضای مجازی مبنی بر شیوع بیماری پوستی در منطقه جازموریان و روستای چاه ابراهیم در جنوب کرمان و اعزام تیم های پزشکی برای درمان و آموزش بهورزان منتشر شده است که توسط معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تکذیب شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39658
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.