جای معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان در «ماهان ایر» خالی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به آماده شدن کلیپ گردشگری استان کرمان، تصریح کرد: شایسته نیست در پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان که متعلق به کرمانی‌هاست، جاذبه‌های گردشگری کرمان معرفی نشود و باید همه برای شناساندن این دیار به کشور و جهان کمک کنیم و در این راستا نیز استانداری کرمان حتی‌المقدور حمایت‌های مالی لازم در این زمینه را خواهد داشت.

“سید مصطفی آیت‌الهی‌موسوی” شامگاه ۱۳ آبان‌ماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: نباید اقدامات تسهیل سفر نوروزی به روزهای پایانی سال موکول و برگزاری جلسات این ستاد منوط به روزهای پایانی سال شود و اگر می خواهیم در عید نوروز ۹۹ میزبانی شایسته و خوبی را داشته باشیم، باید از همین اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: باید برنامه‌ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای ارایه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران در طول سال انجام شود.

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به استان کرمان، تصریح کرد: شاید تجربه استان در زمینه حضور فراکسیون گردشگری مجلس زیاد نباشد، لذا باید رنامه‌ریزی‌های لازم برای این سفر انجام شود ضمن آنکه از تجربیات استان‌های دیگر نیز می توان استفاده کرد تا همه ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان در این سفر معرفی شود.

آیت‌الهی‌موسوی بیان کرد: میزبانی استان کرمان از اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی سر خط خبرها خواهد شد و بازخورد حضور اعضای فراکسیون گردشگری در استان کرمان قطعا برای معرفی استان کرمان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به آماده شدن کلیپ گردشگری استان کرمان، تصریح کرد: شایسته نیست در پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان که متعلق به کرمانی‌هاست، جاذبه‌های گردشگری کرمان معرفی نشود و باید همه برای شناساندن این دیار به کشور و جهان کمک کنیم و در این راستا نیز استانداری کرمان حتی‌المقدور حمایت‌های مالی لازم در این زمینه خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به این مطلب که جهاددانشگاهی استان کرمان در گذشته نقاط ضعف گردشگری استان را به خوبی شناسایی کرده و نیاز است که این نهاد بحث به‌روزرسانی این موضوع را دنبال کند، اظهار کرد: باید تجربه سفرهای نوروز سنوات گذشته به استان کرمان مورد بررسی قرار داده و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم تا بتوانیم مشکلات قبل از پیک سفر (عید نوروز) را هم اکنون مشخص و در راستای رفع آن‌ها قدم برداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37377
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.