حادثه کرمان / شورای شهر پای خود را از حوادث روز تشییع کنار کشید

رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه هم و غم همه مسئولان در ستاد مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی این بوده که مراسم به بهترین شکل ممکن انجام شود گفت: شهرداری و شورا در چارچوب وظیفه محوله شده اقدام کرده و در این خصوص هیچ قصوری نداشته است.

محمد فرشاد شامگاه دوشنبه در نشست عمومی شورای شهر کرمان افزود: جامعه ایران همچنان در سوگ سردار سلیمانی و دیگر یارانش و ۶۰ نفر از هموطنان از سراسر کشور در مراسم وداع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز جانباختگان هواپیمای اوکراینی قرار دارد.

به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: براساس مصوبه شورای شهر کرمان، بزرگترین بلوار در دست احداث (۱۶ کیلومتری) از پل شهید بهشتی تا میدان جلوی فرودگاه کرمان به نام سپهبد شهید سردار سلیمانی نامگذاری می‌شود و همچنین یک بلوار به نام شهید پورجعفری و یک بلوار نیز به نام شهید ابوالمهدی المهندس نامگذاری می‌شود.

فرشاد همچنین گفت: مردم داوطلبانه و خالصانه در مراسم تشییع و وداع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کردند  اما با کمال تاسف دست تقدیر اینچنین رقم زد که تعدادی جان خود را در این مراسم از دست دادند و زیبنده است که کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کارشناسی کرده و مکانی را به عنوان نماد حق شناسی به نام این جانباختگان نامگذاری کند.

وی بیان داشت: شورا و شهرداری و ستاد برگزاری این مراسم را به عهده داشتند و تمامی دست اندرکاران چه در ستاد و چه شورا و چه شهرداری زحمت کشیدند و این اتفاق ناگوار و غیرقابل پیش بینی به هر حال با جمعیتی ۳ میلیونی که هیچ برابری با جمعیت ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار نفری در کرمان نداشته رخ داده است.

رئیس شورای شهر کرمان از طرف شورای شهر کرمان از شهردار و تمامی عوامل شهرداری تشکر کرد و گفت: آنچه که ستاد برگزاری مراسم وداع با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عهده آن ها گذاشته شده بود از جمله در زمینه نقل و انتقال، نظافت شهر و دیگر وظایف محول شده به نحو احسن انجام شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40349
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.