قیمت ارز و سکه، خلاف جهت روزهای گذشته

بازار طلا، سکه و ارز امروز خلاف روند کاهشی چند روز گذشته، شاهد افزایش قیمت‌ها بودند.

امروز هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۵۰۵ (یک هزار و پانصد و پنج) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ – با رشد ۰.۰۳ درصدی به ۱,۵۰۵ (یک هزار و پانصد و پنج) دلار رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۰۰,۳۰۰ (چهارصد هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۲۲ درصدی داشته است.

هر گرم طلا ۲۴ عیار هم امروز با افزایش ۰.۲۴ درصدی، از ۵۳۲,۵۰۰ (پانصد و سی و دو هزار و پانصد) تومان به ۵۳۳,۸۰۰ (پانصد و سی و سه هزار و هشتصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۷۳۲,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و سی و دو هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز دلار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد. این ارز قابل معامله که ۲ روز پیش تا ۱۱,۱۳۸ (یازده هزار و یکصد و سی و هشت) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۱۴ درصدی به ۱۱,۱۵۴ (یازده هزار و یکصد و پنجاه و چهار) تومان رسید.

یورو، دیگر ارز پرمعامله بازار امروز به ۱۲,۴۵۳ (دوازده هزار و چهارصد و پنجاه و سه) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر بود.

سکه بهار آزادی نیز خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۳,۸۰۹,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۲.۰۸ درصدی به ۳,۸۹۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و نود هزار) تومان رسید.

سکه امامی، امروز ۳,۹۱۹,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و نوزده هزار) تومان معامله شد که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۳۴ درصدی، از ۲,۰۱۸,۰۰۰ (دو میلیون و هجده هزار) تومان به ۲,۰۲۵,۰۰۰ (دو میلیون و بیست و پنج هزار) تومان رسید.

و ربع سکه با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۲۲۲,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و بیست و دو هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۸۲۱,۰۰۰ (هشتصد و بیست و یک هزار) تومان قیمت خورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37165
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.