قیمت طلا، سکه و ارز در ۱۶ مهر ۹۸

بازار امروز شاهد نوسان عمده قیمت‌ها بود و دلار در بازار تهران در حالی گران شد که ۱۱,۴۸۰ (یازده هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان قیمت خورد.

امروز قیمت طلای جهانی، دلار در صرافی‌ها در حالی پایین آمد که سکه امامی روند صعودی قیمت را تجربه کرد.

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۰۶ (یک هزار و پانصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۸ اکتبر ۲۰۱۹ – با کاهش ۰.۹۸ درصدی به ۱,۴۹۱ (یک هزار و چهارصد و نود و یک) دلار رسید.

هر مثقال طلا، امروز به ۱,۷۶۶,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و شصت و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

امروز دلار خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، دلار که روز قبل تا ۱۱,۴۰۰ (یازده هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۸ اکتبر ۲۰۱۹ – با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۱۱,۳۹۱ (یازده هزار و سیصد و نود و یک ) تومان رسید.

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۱,۴۸۰ (یازده هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

یورو، امروز به ۱۲,۶۰۰ (دوازده هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر بوده است.

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۰۱۰,۰۰۰ (چهار میلیون و ده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر بوده است. سکه امامی، امروز به ۴,۰۰۲,۰۰۰ (چهار میلیون و دو هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36185
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.