افتخار آفرینی تیم اعزامی شرکت توزیع برق شمال در مسابقات مهارت شغلی شرق کشور

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: همکاران این شرکت موفق به کسب رتبه برتر با عنوان « منتخب تعلق سازمانی » در دومین دوره از مسابقات مهارت شغلی شرق کشور شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، علی نورمندی پور افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۹۸ نفر از همکاران شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، جنوب استان کرمان، شمال استان کرمان و شرکت توزیع نیروی برق مشهد برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات گروه های شرکت کننده در چهار مهارت تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، احداث کابل خودنگهدار، نصب انشعاب تکفاز و نصب انشعاب سه فاز طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مشهد به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با دو گروه متخصص در حوزه نصب انشعاب و کابل خودنگهدار از شهرستان کرمان در این مسابقات شرکت کرد که این گروه ها در رشته های مهارتی مذکور موفق به کسب رتبه منتخب تعلق سازمانی شدند.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از تلاش‌های صورت گرفته همه کسانی که در این افتخار سهیم بودند، حمایت‌های مدیر عامل محترم، معاونت‌های محترم منابع انسانی، مهندسی و فروش و خدمات مشترکین، دفتر نظارت بر لوازم اندازه‌گیری، دفتر نظارت و کنترل برنامه و پروژه، مدیریت توزیع برق شهرستان کرمان و همچنین دفتر آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی و شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد که کمال همکاری را با شرکت مبذول داشتند، قدردانی کرد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90388
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.