معاون شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان:


الزامات تحقق رونق تولید در حوزه تامین انرژی برق تقویت شود

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: الزامات تحقق رونق تولید در صنعت برق این استان با بهره‌گیری از نیروی متخصص و مجرب و کارآزموده در حوزه تامین و توزیع انرژی برق باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد و تقویت شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، یدالله قائم پناه افزود: باید از فرصت‌های پیش رو در سال جاری برای استفاده از ظرفیت‌های تولید و تامین و انتقال برق و انرژی استفاده شود و توسعه زیرساخت ها نیز نیازمند عزم جدی، مدیریت و تفکر تخصصی و جهادی است.

وی با اشاره به نام گذاری سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید در کارهای زیربنایی و سازندگی تصریح کرد: توجه به شاخص‌های تولید و ارائه خدمات برق و انرژی در استان کرمان و توسعه زیرساخت ها و شبکه توزیع برق در مناطق کم برخوردار از مولفه های رونق تولید محسوب می شود.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اظهار داشت: با حفظ وحدت و ایجاد همدلی و استفاده از ظرفیت های موجود در شرایط تحریم اقتصادی باید زمینه ایجاد تحول در حوزه تامین برق پایدار و برنامه ریزی برای استفاده از توان حداکثری نیروهای نخبه و متخصص داخلی را فراهم کرد.

وی با اشاره به رونق تولید با اصلاح زیرساخت ها و توسعه شبکه توزیع برق در شمال استان کرمان ادامه داد: برنامه ریزی در این حوزه می‌تواند زمینه ساز تحول و  اتفاق مثبتی در مسیر خدمت رسانی به مشترکین و تحقق بخشی از آرمان های انقلاب اسلامی در دستیابی به توسعه پایدار باشد.

قائم پناه تاکید کرد: در سال های گذشته ظرفیت‌هایی بی بدیل و قابل توجه در تامین، توزیع و انتقال انرژی برق در شمال استان کرمان ایجاد شده است.

وی گفت: به‌رغم محدودیت‌هایی که با ایجاد تحریم‌های ظالمانه، در سال های اخیر برای جامعه و کشور ما به وجود آمده با احداث و اجرای پروژه‌های تامین و توزیع برق پایدار و مطمئن شامل پروژه‌های احداث و افزایش ظرفیت پست‌های انتقال و فوق توزیع، پروژه‌های خطوط انتقال و اجرای طرح های دیسپاچینگ، مخابرات و فیبر نوری با همت و تلاش کارکنان متخصص توزیع برق شمال استان گام‌های اساسی برای رونق تولید در این حوزه ایجاد شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بیان کرد: مراکز اتفاقات برق که وظیفه رسیدگی و تعمیر و نگهداری شبکه‌های توزیع به ویژه در مواقع بروز خاموشی‌ها را برعهده دارند که با توجه به اهمیت کار این مراکز اجرای هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق شمال استان کرمان (طرح هما)، در راستای تحقق شعار جهش تولید در سال گذشته انجام شد.

وی تصریح کرد: ارائه تمام خدمات برق به صورت غیرحضوری نیز گامی در مسیر رونق تولید و خدمات رسانی به مشترکین در سال گذشته بود.

قائم پناه افزود: مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با نصب اپلیکیشن خدمات برق می توانند تمام درخواست های خود را از طریق این اپلیکیشن بدون مراجعه حضوری به شرکت توزیع پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: نگاه جزیره‌ای بر شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها محدود کننده الزامات برای تحقق شعار سال است از این رو باید با تقویت نگاه سیستمی به شعار سال، تمام عوامل موثر در تحقق آن را مد نظر قرار داد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: تامین برق مطمئن و پایدار برای صنایع بزرگ و کوچک، رسیدن برق به مناطق روستایی و محروم، چرخش چرخ تولید صنعت و کشاورزی و افروختن نور امید در قلب جوانان دیار کریمان، با تاکید بر کار و تلاش جهادی از جمله مولفه هایی است که هم راستا با رونق و شکوفا شدن تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69024
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.