شرکت گاز استان کرمان:


انعقاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه فنی و حرفه ای و شرکت گاز استان کرمان

تفاهمنامه فی مابین دانشگاه فنی و حرفه ای و شرکت گاز استان کرمان به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی و ارتقا توانمندی و افزایش مهارت دانشجویان در راستای بهره برداری از توان علمی و امکانات طرفین در تاریخ سه شنبه 20 اردیبهشت ماه منعقد گردید.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، این جلسه با حضور منوچهر فلاح؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان و مصطفی جعفری کرمانی پور؛ رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان برگزار شد.

لازم به ذکر است، بر اساس این تفاهم نامه یک همکاری نظام یافته ما بین شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه فنی و حرفه ای کرمان در جهت نیل به اهداف طرفین با موضوعات زیر برقرار می گردد:

1. استفاده از پتانسیل ها و توانایی های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، فناوری، اشتغال و کارآفرینی و تبادل اطلاعات و بهره گیری متقابل از ظرفیت های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و در حد امکانات طرفین درجهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شرکت گاز به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل.

2. فرهنگ سازی آموزش های مهارتی در آموزش صنعت و ایجاد زمینه های اشتغال مهارت جویان گروه هدف.

3. نیازسنجی، طراحی برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی و آزمون های مهارتی.

4. طراحی و اجرای دوره های مهارت آموزی متناسب با برخی واحدهای درسی به ویژه واحدهای کارآگاهی مورد درخواست دانشگاه و معرفی دانشجویان جهت گذراندن کارآموزی و پروژه های کاربردی.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88587
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.