تامین برق ساختمان اداری غله از طریق ژنراتور


تامین برق ساختمان اداری غله از طریق ژنراتور

کمتر از یک ماه از ابلاغ دستورالعمل وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق ادارات، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان برای تامین برق یکی از ساختمان‌هایش از دستگاه دیزل ژنراتور استفاده کرد.

به گفته ناصر افضلی، مدیر روابط عمومی اداره کل غله استان کرمان این اقدام از روز پنج‌شنبه ۲تیرماه و در راستای تصمیم داریوش ماهری، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان و با هماهنگی واحد فنی صورت گرفته است. بنا به توضیحات روابط عمومی این اداره کل، روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا پایان وقت اداری در ساعت ۱۳:۳۰برق ساختمان اداری و مالی، انتظامات و نمازخانه این اداره کل از طریق دیزل ژنراتور موجود در انبار این شرکت تامین می‌شود. به گفته افضلی برای تامین سوخت این دستگاه که ساعتی ده لیتر گازوییل مصرف می‌کند، مکاتباتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان صورت گرفته است.

بنا به مصوبه هیات وزیران ادارات مکلف شدند تا در تابستان طی ساعات اداری، ۳۰ درصد و پس از خاتمه کار، ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به پارسال کاهش دهند. سخنگوی صنعت برق ۲تیرماه صراحتا اعلام کرده بود که در صورتی که ادارات مصرف برق خود را کاهش ندهند، در مرحله نخست اخطار و در صورت رعایت نکردن، برق اداره پرمصرف قطع می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90426
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.