مهندس سلیمانی در همایش تجلیل از پیمانکاران توسعه و احداث شبکه توزیع:


توسعه و اصلاح شبکه توزیع،  نیازمند ارتباط دوسویه بین پیمانکاران و صنعت برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با تشکر از خدمات پیمانکاران در صنعت برق گفت:  توسعه و اصلاح شبکه توزیع نیازمند ارتباط دوسویه بین پیمانکاران و صنعت خواهد بود.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس محمد سلیمانی در اولین همایش تجلیل از پیمانکاران توسعه و احداث شبکه توزیع با تشکراز خدمات پیمانکاران در صنعت برق گفت:  توسعه و اصلاح شبکه توزیع نیازمند ارتباط دوسویه بین پیمانکاران و صنعت خواهد بود.

وی با تاکید بر این که پیمانکاران بازوی اجرایی صنعت برق هستند،  داشتن توان عملیاتی و مهارتی پیمانکاران را مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: شرکت نیروهای پیمانکاری در دوره های آموزشی مستمر و ارتقاء توان عملی و علمی آنان می تواند ضامن کیفیت کار و تضمین کننده سلامت جانی افراد شود.

سلیمانی، تقویت دانش شرکت داری در شرکت های پیمانکاری را یک نیاز اساسی دانست و بر آموزش و تقویت دانش عملی و ایمنی کارکنان تاکید کرد.

وی انجام ارزیابی مناسب از وضعیت پیمانکاران صنعت برق برای حصول اطمینان از دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده پروژه ها ,  یکی از دغدغه های مدیران اجرایی صنعت برق دانست و اظهار داشت ؛برای انجام فرایند ارزیابی عملکرد موفق پیمانکاران علاوه بر به‌کارگیری بهترین و کاراترین ابزارهای سنجش بایستی اقدام به طراحی شاخص‌های ارزیابی مناسب و خاص آن نمود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76838
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.