درخشش روابط عمومی برق شمال استان در جشنواره کشوری

سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور با درخشش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، به کار خود پایان داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان؛ سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور درآخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم با درخشش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و کسب رتبه دوم در بخش فضای مجازی به کارخود پایان داد.

” امیر جهانشاهی ” مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،با اعلام این خبر، گفت: خوشبختانه دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با داشتن نیروهای کارآمد و متخصص و استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان به عنوان پیشانی و پل ارتباطی میان شرکت و شهروندان وظیفه اصلی اطلاع‌رسانی را بر عهده دارد به گونه‌ای که با تولید روزانه اخبار و اطلاعات نقش مهمی در آگاهی بخشی به شهروندان در استان کرمان داشته است.

او با تقدیر از بخش رسانه و فضای مجازی دفتر روابط عمومی ، اظهار امیدواری کرد: این دفتر توانسته است با فعالیت های نوآورانه و اقدام های به موقع، مستندسازی فعالیت ها و بازپخش از شبکه های اجتماعی وظیفه نظارتی و اجرایی خود را در ماموریت های محوله و انعکاس خدمات صنعت برق در جامعه در راستای سیاست های شرکت انجام دهد.

سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور با موضوع “انتشارات و مستندسازی”، “حضور در فضای مجازی”، “ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)”، “ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی”، “فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی”، “تبلیغات محیطی و رسانه‌ای”، “ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)”، “پویش #هرهفتهالفب_ایران” برگزار شد.

گفتنی است دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان پیش از این در سال ۹۷ ازسوی استاندار وقت کرمان به عنوان روابط عمومی برتر استان در زمینه حقوق شهروندی و توسعه ارتباطات الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت و درسال ۹۹در جشنواره روابط عمومی هوشمند موفق به کسب رتبه برتر دربین سازمان ها و ادارات استان شد.

همچنین در سال ۹۸ مدیر روابط عمومی از سوی دکتر اردکانیان وزیر نیرو در دولت دوازدهم مورد تجلیل قرار گرفت.

WhatsApp Image 2021 08 05 at 11.23.12 1

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74683
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.