دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با دکتر احمدی نژاد رئیس جدید دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ضمن تبریک انتصاب دکتر احمدی نژاد رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه مدیریت مصرف و پیک بار تابستان با رئيس دانشگاه گفتگو کرد.
مهندس سلیمانی در این دیدار از عملکرد کادر درمان و مدافعین سلامت استان کرمان در مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.
وی خاطرنشان کرد: در مدت بیماری کرونا؛ همکاران صنعت برق با تامین برق پایدار مراکز درمانی و بیمارستان ها سعی داشتند تا در کنارفعالان نظام سلامت کشور درمبارزه با این بیماری همراه باشند.
محمد سلیمانی با بیان اینکه گذر از پیک بار تابستان نیازمند همکاری همه مشترکین و سازمان ها می باشد بر تعامل و همکاری بین بخشی علوم پزشکی و صنعت برق برای تسریع فرآیند تامین زیرساخت ها ( استفاده از دیزل ژنراتورها در بیمارستان ها) در پیک بار تاکید کرد.
وی از دکتر احمدی نژاد خواست تا در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی برق از ظرفیت کادر درمان در خانه های بهداشت به عنوان مروجین صنعت برق با انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان استفاده شود .



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88625
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.