رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد


لزوم تعیین تکلیف پروژه انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری با پیگیری دستگاه های اجرایی

رییس کل دادگستری استان کرمان بر لزوم تعیین تکلیف پروژه انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری به کرمان تاکید کرد و گفت: برایندها نشان دهنده آن است که عامل اصلی توقف این پروژه، عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مربوطه است و از این رو انتظار می رود که تعیین تکلیف این پروژه در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام”ابراهیم حمیدی” امروز 11 تیرماه در نشست شورای قضایی استان کرمان در محل سازمان قضایی نیروهای مسلح استان افزود: تداوم روند کنونی در رابطه با پروژه انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری، موجب وارد شدن خسارت های هنگفت به بیت المال است و از این رو باید بر مبنای پیگیری دستگاه های ذیربط، روند تعیین تکلیف آن دنبال شود.

وی با اشاره به این مطلب که سازمان بازرسی در سطح استانی و کشوری نیز هرگونه قصور در روند طراحی و اجرای این پروژه و نیز خسارت های وارده به مردم را بررسی می کند، اظهار کرد: تعیین تکلیف این پروژه در محدوده وظایف دستگاه قضایی نیست و باید بر مبنای تعامل و پیگیری مدیران اجرایی صورت گیرد و البته دستگاه قضایی وضعیت پروژه را از نظر حقوقی و قضایی بررسی کرده و در حوزه اختیارات خود اقدامات قانونی را دنبال خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: نگاه دستگاه قضایی این است که در رابطه با اجرای سد شهیدان امیرتیموری باید حق و حقوق مردم تامین شود و اصل پروژه نیز اگر صحیح و کارشناسی شده است، ادامه یابد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی به عنوان نهاد حامی حقوق عمومی و بیت المال، اجازه نخواهد داد از مسیر اجرا یا عدم اجرای این پروژه، حقوق بیت المال مورد خدشه قرار گیرد.

در ادامه نشست شورای قضایی دادگستری کل استان کرمان، از دست اندرکاران بزرگداشت هفته قوه قضاییه نیز تجلیل شد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91307
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.