مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در بازدیداز پایگاه خبری آرمان و روزنامه ندای وحدت کرمان:


نقش پررنگ رسانه‌ها و فضای مجازی در تنویر افکارعمومی برای گذر موفق از پیک بار

در بازدیدصبح امروز مهندس سلیمانی از پایگاه خبری آرمان و روزنامه ندای وحدت کرمان با تقدیراز همکاری اصحاب رسانه با صنعت برق بر نقش پررنگ رسانه ها و فضای مجازی در تنویرافکارعمومی برای گذر موفق از پیک بار تاکید شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس محمد سلیمانی گفت: وجود اصحاب رسانه فعال و پویا در استان کرمان به عنوان سفیران فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی برق در اطلاع رسانی برای گذر موفق از پیک بار قطعا موثر خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت پیک بار تابستان گفت: قبض برق کشاورزانی که چاه آب خود را در بازه زمانی ۱۵خرداد تا ۱۵ شهریور، روزانه پنج ساعت در اوج مصرف (ساعت ۱۱ تا ۱۸)خاموش کنند، رایگان می‌شود.
وی اضافه کرد: مشترکین بخش خانگی نیز در صورت کاهش مصرف دوره نسبت به سال گذشته و همچنین رعایت الگوی مصرف زیر ۳۰۰ کیلو وات میتوانند تا سقف الگوی مصرف به ازای هر کیلووات ۵۰۰ تومان پاداش دریافت کنند.
سلیمانی بااشاره به مشترکین اداری و بانکها گفت : از ابتدای خرداد ماه همه ادارات و ارگان‌های دولتی، بانکها و نهادهای عمومی غیر دولتی از ساعت ۱۱ ظهر می‌بایست ۳۰ درصد از مصرف خود را کاهش و بعد از ساعت اداری نیز ۶۰ درصد مصرف را کاهش دهند و این موضوع به صورت روزانه با همکاری سازمان بسیج کارمندان از طریق تفاهم نامه مورد پایش و نظارت قرار خواهد گرفت و در صورت تجاوز از سهمیه قطعا برق سازمان مورد نظر قطع خواهد شد .
وی با اشاره به پیش بینی افزایش دمای هوا تا پایان هفته جاری و همچنین برگزاری کنکور سراسری ضمن تاکید به مشترکین درخصوص رعایت الگوی مصرف گفت: خواهشمنديم با رعايت نكات صرفه جويي مانند تنطيم كولرهاي گازي روي دماي ۲۴ درجه، استفاده از دور كند كولرهاي آبي، عدم استفاده از وسايل پرمصرف برقي مانند اتو، بخارشور، لباسشويي، ظرفشويي و… در فاصله ساعت هاي ۱۲ تا ۱۸ هر روز و بهره گيري حداكثري از روشنايي طبيعي در روز و خاموش كردن لامپ هاي اضافي در شب، ضمن تامين آرامش فكري آينده سازان كشور در زمان برگزاري آزمون سراسري ورود به دانشگاه، خادمين خود در صنعت برق را در پايداري شبكه برق ياري كنند.»
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، انعکاس خدمات صنعت برق استان را مرهون تلاش و همکاری موثر رسانه هاعنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه بیشترین نقش را در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی برق برعهده دارند.
شایان ذکر است که مهندس سلیمانی پیش از این نیز با حضور دردفتر روزنامه واقعه ، سفیر کرمان ، ندای اعتدال و هفتواد ، خبرگزاری ایرنا ، که به مناسبت هفته مدیریت مصرف (اول تا هفتم تیرماه ) انجام شد از زحمات و خدمات اصحاب رسانه در اطلاع رسانی پیک بار و فرهنگ سازی تقدیرکرد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90630
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.