کشف دپوی سوخت قاچاق در یک مزرعه

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۳۵ هزار و ۸۰۰ لیتر قاچاق گازوئیل دپو شده در یک مزرعه مخروبه در محدوده یکی از روستا‌های جیرفت خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی حجم زیادی سوخت قاچاق به دست فردی با هویت مشخص در یکی از مناطق روستایی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این رابطه مأموران با تکمیل تحقیقات خود و با گشت زنی نامحسوس در روستای مورد نظر از دپوی مواد سوختی در یک مزرعه مخروبه اطمینان حاصل و با هماهنگی مقام قضایی و اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از این محل ۱۳۵ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل که به منظور قاچاق در ۱۲ تانکر نگهداری می‌شدند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری صاحب این محل و همچنین تحویل گازوئیل‌ها به شرکت نفت شهرستان جیرفت گفت: در سایه عزم جدی پلیس سراسر استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های سوختی و با تاکیدی که بر مشارکت عموم شهروندان در مبارزه با معضل زیانبار قاچاق و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی داریم اینگونه اقدامات و مخفی سازی منابع ملی از دید خادمان نظم و امنیت پنهان نخواهد ماند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71407
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.