۱۴۵ جایگاه سوخت کرمان به مدار عرضه بازگشت

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان با تشریح اقدامات این نهاد برای بازگشت جایگاه‌های سوخت استان به شرایط عادی گفت: تاکنون (زمان مخابره خبر)تعداد ۱۴۵ جایگاه به صورت دستی در مدار قرار گرفته است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سیدباقر نورالدینی افزود: این روند تا فعال سازی تمامی ۲۷۷ جایگاه بنزین و نفت گاز استان کرمان با اولویت ادامه دارد.

وی با اشاره به شلوغی و صف خودروها مقابل مسیر جایگاه های عرضه سوخت اظهار داشت: تمامی همکاران منطقه و نواحی در جایگاه ها مستقر هستند و تلاش می‌کنند که تا پایان امروز تمامی آنها را وصل کنند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر کرمان غیرفعال شدن چندساعته جایگاه های سوخت از روز گذشته سبب ازدحام و تشکیل صف مقابل جایگاه ها شده بود؛ این صف در مقابل برخی جایگاه ها که به مدار فعالیت بازگشته اند نیز تشکیل شده است و جایگاه داران درحال هدایت خودروها و خدمات رسانی و کاهش صف های جلو جایگاه هستند.

علت اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها ناشی از حمله سایبری گزارش شده بود.

روز گذشته برخی افراد در فضای مجازی به بهانه بروز اختلال در فعالیت جایگاه های سوخت بعضی شایعه ها از جمله احتمال گرانی بنزین را جریان سازی کرده بودند که وزیر کشور شایعه گرانی بنزین را رد و بر این نکته تاکید کرد که هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد لذا مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78900
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.