۴۳ جایگاه عرضه سوخت در کرمان مراحل اجرایی را می‌گذراند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با اشاره به فعالیت ۲۷۶ جایگاه عرضه سوخت در این استان، گفت: ۴۳ جایگاه دیگر نیز با انجام مطالعات اقتصادی، جانمایی، ضرورت‌های عملیاتی و صدور مجوز و موافقت‌نامه اصولی احداث شده و در حال راه‌اندازی است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سیدباقر نورالدینی روز شنبه در دیدار با استاندار کرمان افزود: نیاز این استان در سوخت‌رسانی به شهروندان با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در راستای تامین فرآورده‌های نفتی در کرمان وجود ندارد، اظهار داشت: با اتصال انبار نفت شهید احمدی روشن کرمان به شبکه ریلی کشور، ضریب انتقال سوخت مایع این استان هم افزایش می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: کاهش تردد نفتکش‌های جاده‌ای، تسهیل و تسریع در حمل فرآورده‌های نفتی و همچنین افزایش پایداری توزیع سوخت از مهمترین مزیت‌های اتصال این انبار نفت به شبکه ریلی کشور به شمار می‌رود.

علی زینی وند استاندار کرمان نیز در این دیدار با تاکید بر پیگیری‌های لازم در خصوص اجرای هر چه سریعتر این طرح، از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه مسئولان و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در زمینه پیشبرد اهداف شرکت و همچنین سوخت‌رسانی مطلوب به شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77383
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.