رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تصمیم‌گیری سریع برای ناترازی تولید و مصرف برق در استان کرمان انجام شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تصمیم‌گیری سریع برای ناترازی تولید و مصرف برق در استان کرمان ضرورت دارد و قطعی برق در واحدهای صنعتی باعث کاهش تولید و تعدیل نیرو می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور فداکار استاندار کرمان، حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان، آیت اللهی موسوی و مهرابی معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار، طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی استان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد اظهار داشت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان یکی از شوراهای فعال و بسیار اثرگذار در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه اتاق کرمان بسیار دغدغه مند هستند و کار علمی و تخصصی انجام می‌دهند گفت: از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، باید برای توسعه استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت موجود اقتصادی استان باید در جلسه بعدی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان برای استاندار جدید و رئیس کل جدید دادگستری استان تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی قطعی برق برای واحدهای صنعتی در تابستان وجود دارد بیان کرد: ناترازی تولید و مصرف برق در استان کرمان وجود دارد و باید سریعاً تصمیم‌گیری شود.
پورابراهیمی با اشاره به آسیب‌های قطعی‌های پیش‌بینی نشده برق در واحدهای صنعتی گفت: قطعی برق باعث کاهش تولید و در نتیجه تعدیل نیرو می‌شود که بسیار مضر است و راهکارهای کاهش خسارت به تولید و اقتصاد استان پیشنهاد و تدبیر شود.

وی با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه به‌زودی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود افزود: ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز استان کرمان حتماً باید پیگیری شود و ما برای توسعه استان به این زیرساخت‌ها نیاز داریم.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88948
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.