ابتلای کودک 10 ساله سیرجانی به کرونا | رده سنی پایین بیماران جدید

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اینکه رده سنی بیماران جدید کرونا در سیرجان پایین‌تر آمده است گفت: هم‌اکنون یک کودک 10 ساله و یک جوان 19 ساله مبتلابه کرونا در سیرجان بستری هستند.

دکتر محمد موقری پور گفت: طبق آخرین آمار تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 20 فروردین شمار موارد مثبت آزمایشگاهی مبتلایان به کرونا در سیرجان ۱۲ نفر است که تا کنون ۲ نفر از آنها نیز فوت کرده اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود: رده سنی بیماران جدید کرونا در سیرجان پایین‌تر آمده است.

وی ادامه داد: هم اکنون دو بیمار مبتلا که یک نفر پسربچه‌ای ۱۰ ساله و دیگری مرد جوان ۱۹ ساله است که در بیمارستان امام رضا(ع) بستری در حال درمان هستند.

محمد موقری پور با اشاره به این که در رده های سنی پایین نگرانی زیادی وجود ندارد، گفت: حال عمومی این بیماران خوب است و در حال گذراندن دوره نقاهت خود هستند.

وی توضیح داد: احتمالا این بیماران ویروس را از دیگر اعضای خانواده گرفته اند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا سیرجان اظهار کرد: از مردم می خواهیم همچون گذشته به توصیه‌های بهداشتی و ایمنی توجه داشته باشند.

محمد موقری پور تاکید کرد: هنوز اتفاق خاصی در زمینه کنترل ویروس رخ نداده است که بخواهیم با خیال آسوده و بدون رعایت مسایل بهداشت فردی و عمومی، ارتباطات اجتماعی را بدون رعایت فاصله اجتماعی افزایش دهیم.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46692
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.