اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در بم

فرماندار بم از تعطیلی اصناف گروه شغلی ۲ ، ۳ و ۴ از چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۲ هفته و اعمال دیگر محدودیت‌های شدید کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گفته هادی شهسوارپور به دلیل قرارگرفتن شهرستان بم در وضعیت قرمز کرونا تصمیمات جدیدی در ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان گرفته شد.

وی با اعلام تعطیلی ۲ هفته ای تالارهای شهرستان بم گفت: تالارهای متخلف به مدت ۶ ماه پلمب می‌شوند.

او اضافه کرد: پیش از این، تالارهای بم با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کردند اما برای جلوگیری از شیوع بیشترِ ویروس، تعطیلی ۱۰۰ درصدی این تالارها در شورای تامین و ستاد مقابله با کرونا به تصویب رسید.

فرماندار بم تاکید کرد: صنوف غیرضروری شامل گروه های۲-۳-۴ در سطح شهرستان بم از چهارشنبه ۱۴ آبان تا ۲۸ آبان ماه اجازه فعالیت ندارند.

برگزاری هرگونه مراسم عزا و جشن در شهرستان بم از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ممنوع است.

شهسوارپور هم‌چنین از تعطیلی ۲ هفته‌ای مراسمات ختم در آرامستان بم خبر داد.

به گفته فرماندار بم فعالیت باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به مدت ۲ هفته در این شهرستان ممنوع است.

وی دورکاری ادارات دولتی با نظر مدیر دستگاه را از دیگر مصوبات ستاد کرونای شهرستان بم اعلام کرد.

شهسوار پور ضمن غیرحضوری بودن فعالیت های آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و آموزشگاه‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

او از لغو همایش‌ها، سمینارها، نشست‌ها، تجلیل‌ها و برگزاری مسابقات تا اطلاع بعدی خبر داد و افزود: هر گونه برگزاری برنامه‌ ای باید به صورت مجازی برگزار شود.

طبق مصوبه این نشست تردد به مناطق یلاقی و تفرج‌گاه‌ها نیز به مدت ۲ هفته ممنوع است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57954
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.