بالغ بر 10 هزار نفر از کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۱۰هزار نفر از کادر درمانی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

با حضور دکتر قاسم جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهیده مدافع سلامت در هرمزگان به بندرعباس سفر کرده به همراه استاندار و نماینده استان با حضور در منزل این شهید با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

دکتر جان‌بابایی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت کشورمان، گفت: حضورم در هرمزگان برای ابلاغ پیام قدردانی و تشکر ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همه پرستاران و پزشکان و کادر درمان استان و دیدار با خانواده مکرم بانوی پرستاری است که در پی ابتلای به این بیماری جان خود را نثار کرد.

وی با بیان این که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۱۰هزار نفر از کادر درمان اعم از پزشک و پرستار و دیگر عزیزان فعال در این بخش به کویید ۱۹ مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: جمعی از این عزیزان را نیز از دست دادیم اما خانواده بزرگ بهداشت و درمان با شجاعت و ایمان مثال‌زدنی خود در این راه در حال مجاهدت مستمر است.

معاون وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: فداکاری این بانوی هرمزگانی برای تمامی آحاد جامعه قابل‌ تقدیر و ستایش است و راه او در از خودگذشتگی و ایثار با قوت و ایمان ادامه دارد.

دکتر جان‌بابایی، شهادت بانو آرزو باهو از پرستاران بیمارستان کودکان بندرعباس را مایه عزت و آبروی جامعه پزشکی و درمانی استان و الگویی برای جامعه خواند و گفت: قدردانی جامعه ورزشی از این بانوی ماندگار نشانه جاری‌بودن روحیه پهلوانی در کشور ما و الهام‌بخش دیگر اجزای جامعه خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50233
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.