صاحب خط مزاحم تلفنی ۱۱۵ در دام پلیس

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مورد مزاحم تلفنی که برای اورژانس 115 اتفاق افتاده گفت:به شدت با اینگونه افراد برخورد می‌کنیم.

روزگذشته صدای ضبط شده در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی با اورژاس 115 بیمارستان جیرفت تماس می‌گیرد و با دادن اطلاعات، وجود یک مورد مشکوک به کرونا در یک روستای دور افتاده در جیرفت را اعلام می‌کند.

مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مورد گفت: صاحب شماره الان دستگیر شده اما بنا بر اظهارات وی این شماره الان متعلق به فرد دیگری است و قرار است که فرد متخلف تا فردا تحویل دادگاه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد:

به شدت با اینگونه افراد برخورد می‌کنیم

مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مورد شیوع ویروس کرونا در جنوب استان کرمان گفت: سرعت انتشار این بیماری زیاد است و این فقط مخصوص جنوب کرمان نیست و به هرحال ویروس در منطقه در حال چرخ است و این ویروس به راحتی منتقل می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ارسال نمونه 60 مورد مشکوک خبرداد و اعلام کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مثبتی به ما اعلام نشده است.

مکارم همچنین در مورد مشکل داروخانه‌ها عنوان کرد: وزارتخانه اعلام کرده است که ظرف چند روز آینده، مشکل داروخانه ها برای توزیع ماسک و محلول‌های ضد عفونی کننده برطرف می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43953
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.