استاندار کرمان:


فرمانداران استان کرمان از اقدامات اقتضایی مقابله با کرونا غافل نباشند

استاندار کرمان خطاب به فرمانداران گفت: علی رغم همه دستورالعمل ها، فرمانداران از اقدامات اقتضائی مقابله با کرونا غافل نباشند. جاهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مشمول طرح هوشمندسازی محدودیت های کرونایی نمی شوند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی وند” ظهر امروز هشتم آبان ماه در صد و پنجمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: اگر مراقبت نکنیم ممکن است پیک ششم به وقوع بپیوندد.

وی استان کرمان به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی را در رتبه های پایین کشور دانست و تاکید کرد: عادی انگاری بسیار خطرناک است.

استاندار کرمان با اشاره به آمار واکسیناسیون در استان، اظهار کرد: میانگین واکسیناسیون در بیشتر شهرهای استان در حد متوسط کشور و برخی جاها بالاتر از نرم کشور است اما آمار واکسیناسیون شهرستان بم پایین است.

وی خطاب به مسئولین بیان کرد: باید اقناع سازی بیشتر از قبل صورت گیرد و از طرق مختلف به بحث واکسیناسیون برای تشویق مردم بپردازید.

زینی وند درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نیز اظهار کرد: باید سطح آمادگی استان در بازگشایی مراکز آموزشی توسط کمیته ای که تشکیل داده می شود، رصد و جمع بندی آن به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود و باید حداکثر استانداردها در رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز لحاظ شود.

وی با بیان اینکه سه استان پایلوت اجرای طرح هوشمندسازی محدودیت های کرونایی انتخاب شده اند، تصریح کرد: نگاه ستاد ملی این است که غیر از شهرهای قرمز، فعالیت در سایر شهرها به روال عادی برگردد و باتوجه به اینکه احتمالا از هفته آینده این طرح در سراسر کشور اجرا می شود، لذا مسئولین استان کرمان زیرساخت های لازم را برای اجرای طرح هوشمندسازی محدودیت های کرونایی ایجاد و زمینه سازی برای اجرای آن صورت گیرد.

استاندار کرمان تاکید کرد: واکسیناسیون اتباع باید به صورت جدی دنبال شود و با اقدامات لازم، استان را از بروز موج ششم محفوظ نگهداریم.

وی خطاب به فرمانداران گفت: علی رغم همه دستورالعمل ها، فرمانداران از اقدامات اقتضائی مقابله با کرونا غافل نباشند. جاهایی که پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کنند مشمول طرح هوشمندسازی محدودیت های کرونایی نمی شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.